Üld- ja ostutingimused
Üldised tellimistingimused
Üldised tellimistingimused kehtivad Tearoma OÜ-i (edaspidi nimetatud Tearoma) interneti kodulehel www.tearoma.ee (edaspidi nimetatud koduleht) asuva kaupade (edaspidi nimetatud toode või tooted) tellimiskeskkonna vahendusel (edaspidi nimetatud e-pood) tekkivate õigussuhete kohta.
Lisaks käesolevatele üldistele tellimistingimustele reguleerivad tellija ja Tearoma vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, Tearoma klientide isikuandmete töötlemise kord (Privaatsus), e-poe toodete hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.
Käesolevate üldiste tellimistingimuste, privaatsuse ning kehtivate e-poe toodete hinnakirjaga on võimalik tutvuda Tearoma kodulehel.
1.Toodete tellimise kord
1.1 Toodete tellimiseks ei pea tellija registreerima end Tearoma internetikeskkonna kasutajaks.
1.2 Tellija valib soovitud toote(d), määrab iga toote koguse, toodete eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist, on tellijal võimalik tellimus üle vaadata ning muuta esitatud tellimust. Pärast tellimuse ülevaatamist tellija kinnitab tellimuse. Tellimust on võimalik esitada eesti või vene.
1.3 Kõik e-poes näidatud toodete hinnad ei sisaldub käibemaks.
1.4 Tellitud toodete hinnale lisandub toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile.
1.5 Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on Tearoma võimalik tasuda internetipanga lingi abil.
1.6 Tellimus on Tearoma poolt kätte saadud, kui Tearoma on edastanud Tellijale tellimuse kinnituse.
1.7 Tellimus jõustub Tearoma poolt tellijale toote saatmisega.
2.Toodete kohaletoimetamine
2.1 Tellitud tooted toimetab Tearoma tellijale vastavalt tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile: kas Omniva pakiautomaati, SmartPOSTi pakiautomaati, Eesti Posti postkontorisse või kulleriga.
2.2 Kohaletoimetamise viisi valib tellija tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on tellijale nähtav tellimuse vormistamisel.
2.3 Toodete kohaletoimetamise aeg:
2.3.1 Toode toimetatakse tellijani e-poes märgitud aja jooksul (1-4 tööpäeva). E-poes märgitud kohaletoimetamise ajad kehtivad ainult Eesti Vabariigi piires.
2.4 Toodete tasuta kohaletoimetamine
2.4.1 Tearoma OÜ toimetab tellitud kauba kliendile tasuta Eesti postiautomaatidesse kui tellitud kauba väärtus ületab 45 € ja klient on valinud kauba kättetoimetamise kohaks postiautomaadi.
2.4.2 Tearoma OÜ tarnib Lätti, Leetu ja Soome, standardtariifidega Omniva ja SmartPosti, sõltumata tellimuse summast.
2.5 Toodete kättetoimetamise viisid
2.5.1 Omniva toob toote(d) tellija poolt valitud pakiautomaati Eesti piires järgnevalt:
Järgmisel tööpäeval juhul, kui tellimus on vormistatud tööpäeval enne kella 12.00
Tellides alates kella 12.00 jõuab tellimus pakiautomaati ülejärgmisel tööpäeval
Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse tellija mobiilile või e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, vajadusel tellimuse eest kaardiga makstes, avaneb pakiautomaadi uks ning tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saatmisest tellija mobiilile ja e-posti aadressile. 7 päeva möödumisel tagastab Omniva paki Tearoma. Tearoma võtab tellijaga uuesti ühendust ja lepitakse tellimuse täitmise osas eraldi kokku. Kui tellijaga ei saada kokkuleppele või tellijaga ei saada ühendust, kuulub tellimus tühistamisele ning tellimuse eest tasutud summa tagastatakse tellija arveldusarvele,millest on maha arvatud postiteenused.
2.5.2 SmartPOST toob toote(d) tellija poolt valitud pakiautomaati Eesti piires järgnevalt:
Järgmisel tööpäeval juhul, kui tellimus on vormistatud tööpäeval enne kella 12.00.
Tellides alates kella 12.00 jõuab tellimus pakiautomaati ülejärgmisel tööpäeval.
Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, vajadusel tellimuse eest kaardiga makstes, avaneb pakiautomaadi uks ning tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest tellija mobiilile ja/või e-posti aadressile. Väljastamata pakkide kohta saadetakse tellijatele täiendavalt 2 meeldetuletussõnumit. Kui tellija pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamiselening tellimuse eest tasutud summa tagastatakse tellija arveldusarvele, millest on maha arvatud postiteenused.
2.5.3 Eesti Posti postkontorisse jõuab saadetis Eesti piires järgmisel tööpäeval juhul, kui tellimus on vormistatud tööpäeval enne kella 12.00 ning tellimus sisaldab vaid eestikeelseid raamatuid. Tellides ainult eestikeelseid raamatuid pärast kella 12.00 jõuab tellimus pakiautomaati ülejärgmisel tööpäeval. Muude tingimuste puhul on tellimuse kohaletoimetamise aeg kuni 7 tööpäeva. Tellimuse saabudes postkontorisse saadetakse Tellija mobiilile sõnum, mis sisaldab postkontori asukohta ja lahtiolekuaegasid. Postkontoris hoiustatakse saadetist 15 kalendripäeva. Selle aja möödudes saadab Eesti Post paki saatjale tagasi. Hoiutasu võetakse ainult juhul, kui Tellija on palunud pakki hoida postkontoris üle 15 kalendripäeva. Kui tellija pole 15 kalendripäeva jooksul pakil postkontoris järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele ning tellimuse eest tasutud summa tagastatakse tellija arveldusarvele, millest on maha arvatud postiteenused.
3. Tarbija õigus tellimusest taganeda
3.1 Tarbijast tellijal (edaspidi nimetatud tarbija) on õigus toodete tellimusest põhjust avaldamata taganeda alates tellimuse tegemisest kuni toodete kättesaamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul.
3.2 Juhul, kui tellija poolt tagastatud toode on kasutatud või kahjustatud, muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes või toimimiseks veendumiseks, siis on Tearoma õigus nõuda kahju hüvitamist summas kuni toote müügihinnani sõltuvalt toote väärtuse langusest. Nimetatud summa arvatakse maha tellijale tagastatavast summast.
3.3 Tellimusest taganemiseks peab tarbija Tearoma esitama e-posti teel või kasutama selleks taganemisavalduse tüüpvormi, mis on saadaval Tearoma kodulehel.
3.4 Tellimusest taganemise avalduses peab tarbija näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha.
3.5 Juhul, kui tarbija taganeb tellimusest, siis kohustub tarbija tagastama tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest arvates. Tarbija võib tagastada tooted posti teel aadressile: Läänemere tee 6-34,Tallinn.Tarbija kannab tellimusest taganemisel toodete tagastamise kulud.
3.6 Tearoma tagastab tarbijale tagastatud toodete eest tasutud summa ja kohaletoimetamise tasu. Juhul kui tarbija tagastab tellitud tooted osaliselt, siis Tearoma tagastab kohaletoimetamiskulud proportsionaalselt tellitud toodete arvuga. Tearoma tagastab raha viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest, kuid mitte varem kui tellija on tagastanud Tearoma toote(d) või esitanud tõendi, et on toote(d) tagasi saadetud.
4. Registreerumise kord
4.1 Tearoma püsikliendiks saamiseks peab tellija registreerima ennast internetikeskkonna kasutajaks aadressil www.tearoma.ee
4.2 Püsikliendiks registreerides on tellijal õigus edaspidi saada püsikliendile ettenähtud soodustusi vastavalt Tearoma püsikliendiprogrammile.
4.3 Registreerumiseks on vajalik täita kõik ankeedis antud lahtrid.
4.4 Peale registreerumist saadab Tearoma tellijale tema poolt määratud e-posti aadressile kirja juhistega kasutajakonto aktiveerimiseks.
4.5 Peale kasutajakonto aktiveerimist saab tellija enda poolt määratud kasutajatunnustega siseneda Tearoma internetikeskkonda ning esitada toodete tellimusi.
5. Tellija õigused
5.1 Tellijal on õigus tellida tooteid e-poes Tearoma poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel.
5.2 Tellijale saadetav toode peab olema korrektne ja komplektne ning vastama Tearoma poolt fikseeritud tingimustele.
5.3 Tellijal on õigus esitada toote tellimust ja toodet ennast puudutavaid pretensioone Tearoma e-posti aadressi info@tearoma.ee kahe aasta jooksul toote kättesaamisest arvates. Tellija peab teatama toote lepingutingimustele mittevastavusest Tearoma kohe jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada. Tootel puuduse olemasolu korral asendatakse toode sama tootega, välja arvatud juhul, kui vastavat toodet ei ole enam müügil. Kui vastavat toodet enam ei ole müügil, siis tellija valikul toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse tellijale toote maksumus.
5.4 Tellijal on õigus toodete tellimusest taganeda vastavalt punktile 3.
5.5. Tellijal on õigus toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.
6. Tellija kohustused
6.1 Tellimuse vormistamisel on tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja nr, korteri nr, postiindeks, linn/asula/ või küla/maakond), kontakttelefon ning e-posti aadress.
6.2 Juhul, kui tellija ja toote saaja on erinevad, peab tellija esitama punktis 6.1. fikseeritud andmed ka saaja kohta.
6.3 Juhul, kui tellija esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud ning ei vasta punktis 6.1. fikseeritule, ei garanteeri Tearoma toote tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab Tearoma tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
6.4 Tellimuse vormistamisel kinnitab tellija, et on nõus käesolevates üldistes tellimistingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma.
7. Tearoma õigused
7.1 Tearoma on õigus muuta käesolevat üldiseid tellimistingimusi ilma ette teatamata, avaldades uued kehtivad tingimused internetikeskkonnas.
7.2 Tearoma on õigus igal ajal ette teatamata muuta e-poe hinnakirja, avaldades uue hinnakirja internetikeskkonnas.
7.3 Tearoma ei taga, et kauba tootja poolt koostatud toode sisu kirjeldus vastab tellija arvamusele toote kohta.
7.4 Juhul, kui tellija ei täida käesolevate üldiste tellimistingimustega talle pandud kohustusi, ei garanteeri Tearoma tellimuse jõustumist ja/või nõuetekohast toote saatmist.
8. Tearoma kohustused
8.1 Tearoma kohustub tellijani toimetama korrektse(d) ja komplektse(d) toote(d).
8.2 Tearoma kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik tellija pretensioonid.
8.3 Tearoma kohustub tellija pretensiooni lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on tellijast mittesõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on tellija põhjustatud, peab tellija selle koheselt kõrvaldama.
8.4 Tearoma kohustub välja vahetama toodete praakeksemplarid. Tearoma vastutab üksnes tootmisvigade jm puuduste eest, mis olid olemas toote üleandmisel tellijale.
8.5. Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja tellija soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on tellijal õigus pöörduda:
8.5.1 Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Pronksi 12, Tallinn 10117, epost: info@tarbijakaitseamet.ee.
8.5.3 Kohtusse.
Küsimuste tekkimisel kirjutage e-posti aadressil: info@tearoma.ee.